Tälle viikonlopulle oli vielä toinenkin kakkutilaus, toiveena jotain viidakkoon liittyvää. Päivänsankari täytti 1v.

Viidakko_1

Kokeilin ihan ensimmäistä kertaa elämässäni tällaista kerroskakkua.

Ei mulla ollut edes noin pientä kakkuvuokaa kuin tuo ylempi kakku on, vaan leikkasin kääretorttulevystä siihen kerrokset.

Viidakko_2

Vähänks mä oon tyytyväinen tuohon norsuun, yleensä mun muovailuyritelmät menee ihan päin honkia. Jalka suussa

Kakussa on täytteenä perusmousse jossa kermaa, tuorejuustoa ja sokeria, toiseen täyteväliin ripottelin moussen päälle banaaniviipaleita, toiseen säilykepersikka-viipaleita.

Viidakko_3

Kuorrutus ja koristeet marsipaania, paitsi nuo pienet viidakkonaamat joita löytyi kaupan leivontatarvikehyllystävalmiina. Mun mielestä ne on tosi hauskoja. Antavat kivan lisän tuon ison kakun reunoille.

Viidakko_4

Tuo ruskea luikerteleva nauha on esittävinään jotain liaania... tuon ylemmän kakun kirahvikuvion löysin kun googletin aiheesta kuvia.

Ainakin saajat tuntuivat tykkäävän.